عشق

از آتش پرسیدم محبت چیست ؟ گفت : از من سوزانتر است.

 

از گل پرسیدم محبت چیست؟ گفت : از من زیبا تر است.

 

از شمع پرسیدم محبت چیست؟ گفت: از من عاشق تر است.

 

ز خود محبت پرسیدم چیستی؟ گفت: نگاهی بیش نیستم.!!!!


تا که بودیم......




کاش هیچکس تنها نبود

کاش دیدنت رویا نبود

گفته بودی می مانم ولی

رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

من دعا کردم برای بازگشت

دستهای تو ولی بالا نبود

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت

با صدایش آشنایم کرد و رفت

پشت پرچین شقایق که رسید

ناگهان تنها رهایم کرد ورفت


من نگویم که به درد دل من گوش کنید
....
بهتر آن است که این قصه فرا موش کنید

Advanced RAR Password Recovery 1.5.48

برنامه

Advanced RAR Password Recovery 1.5.48
به کمک این برنامه کوچیک هم میتونید پسورد فایلهای رار رو کرک کنید . واسه من که خیلی مواقع پیش اومده یه فایل فشرده رار دانلود کردم و پسورد داشته و بعد به کمک اینجور برنامه ها تونستم پسوردش رو بدست بیارم .شما هم میتونید امتحان کنید .

          
 
حجم فایل:۱.۲mb


دانلود فایل
دانلود کرک


 دل من دیر زمانی ایست که می پندارد "دوستی" نیز گلی است

مثل نیلوفرو ناز ؛ ساقه ترد و لطیفی دارد.

بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد جان این ساقه  نازک را دانسته بیازارد


خونه تکونی

توکه یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد

حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
 

----------------------------------------------------

  سلام به همه عزیزان



فکر کردم که وبلاگ یه نیاز اساسی به خونه تکونی داره واسه همین کلیه مطالبو پاک کردم

تا همه چیز و از اول شروع کنیم